Merry freakin' Christmas

Igår var det julafton, det var kul med Kalle och allt!
Fick presentkort på gina tricot, vila och cubus. Fick tallrikar, toffee, mobil, Sims 3 expansion och hörlurar. Och en massa pengar. Imorgon börjar mellandagsrean och då är det dags att handla kläder! Är i stort behov av de just nu så det passar bra att man fått presentkort, pengar + att det är rea :)

Idag var vi hos svärmor igen och åt middag. Sedan åkte vi hem och kollade på "det bästa från Mr. Bean". Jonas åkte förbi hos en kompis från Göteborg som var hemma hos föräldrarna över julen.
Nu sitter vi här och ska snart sova. Imorgon så ska vi åka till Mellösa hem till Jonas och äta julgröt med pöjksen och de andra som hyr samma hus. Det ska bli riktigt trevligt!

Nu får ni ha det bra, jag ska ta och läsa "När jag hör din röst" och bli klar med den någon gång!


Bilden tagen av mig + att jag redigerat den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0