Partaj

Igår var det party hos Angelika ( thisismagic.blogg.se ). Riktigt kul blev det, först så möttes vi alla upp och sedan så gick vi och åt. Efter det så gick vi hem till Angelika och pratade. Sedan körde vi twister och "Jag har aldrig". Därefter så följde sig limbo och ölspelet. Riktigt mys blev det. Jag, Sanna och Hanna hannibalthejoker.blogg.se åkte hem runt tjugo i två. Hanna och jag åkte hem till mig och kollade på Paranormal Activity. Har redan sett den en gång, men den var lika bra denna gång. Även fast vi somnade :)

Snart kommer Jonas och vi ska åka och köpa lite mat. Idag är det ju fjärde advent och jag kan säga att jag har fått lite julkänsla. Alla julklappar är handlade och bakningen blir klar imorgon. På torsdag är det julafton!

Dagens låt: Välkommen hem - EMD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0