The City

Sitter och kollar på the city marathon på MTV.
Häromdagen var jag på mellandagsrea och det var smockfullt inne i stan!
Fick stå i kö i 35 minuter på gina tricot men då såg jag och Jonas att kära svärmor stod längre fram så vi gick och gav kläderna till henne och pengarna och fortsatte till nästa affär.
Köpte två hoodtröjor, ett par strumbyxor och en t-shirt från gina.
Sedan in på vila där jag köpte jeanslegging, 3 par underkläder och två par örhängen.
Skulle vidare till cubus men jag kände att jag ville spara presentkortet till lite längre fram.

Imorgon så ska jag vara med Jonas. På torsdag så är det nyårsafton och vi ska fira det med alla i huset + en massa extra personer som kommer. Det ska bli riktigt trevligt!

Nu ska jag fokusera på programmet, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0